Descriere
Acest ghid inovator îți arată cum să folosești puterea poveștilor pentru a-ți dezvolta compania. Murray Nossel transformă zeci de ani de experiență într-o metodă simplă, care îți va permite:
- să găsești povestea potrivită pentru un anumit public și scop;
- să te folosești de propriile experiențe și amintiri, de istoria și de moștenirea ta;
- să îți creezi o conexiune cu asociații de afaceri la un nivel mai personal și mai apropiat;
- să rezolvi conflictele de la locul de muncă și să găsești soluții aplicabile;
- să sporești creativitatea, să împărtășești idei și să susții adevărata inovare;
- să îmbunătățești lucrul în echipă și colaborarea prin ascultare și învățare;
- să integrezi conceptul de storytelling în toate comunicările tale, pentru succes pe termen lung.
Vei învăța metoda testată, în trei părți, pe care Narativ, firma lui Murray, o folosește cu clienții săi, de la companii din topul Fortune 500 la organizații nonprofit. Mai întâi, îți extragi amintirile și experiențele personale pentru a genera idei de povești ce răspund nevoilor personale. Apoi creezi și modelezi aceste elemente în structura clasică de poveste, care creează o adevărată conexiune cu publicul. La final, îți prezinți povestea în fața publicului folosind tehnici simple, pe care oricine le poate învăța. Un element fundamental al acestei metode este accentul pe ascultare: atât abilitatea de a te auzi singur, cât și feedbackul oferit de ascultători, deoarece ascultarea acestora va influența modul în care povestești.
- Autor: Murray Nossel
- Editura: Publica
- Colectie: Marketing
- Numar de pagini: 208
- Anul aparitiei: 2018
Recenzii
Nu există recenzii până acum.